Polityka jakości i bezpieczeństwa zdrowotnego żywności
Nadrzędnym celem naszej firmy jest coraz sprawniejsze funkcjonowanie w ciągle zmieniających się warunkach na rynku oraz eliminowanie słabych ogniw w łańcuchach powiązań między współpracującymi stronami.
Zadowolenie Klientów jest niezbędnym warunkiem powodzenia naszej firmy.
Pragnąc sprostać wyzwaniom, jakie stawiają
przed nami nasi Klienci oraz chcąc uzyskać czołowe miejsce w rankingu
sprzedaży, wdrożyliśmy Zintegrowany System Zarządzania Jakością zgodny z
wymaganiami norm: PN-EN ISO 9001:2009 oraz PN-EN ISO 22000:2006
(HACCP).
Rozumiemy, że zapewnienie bezpieczeństwa
zdrowotnego żywności ma zasadniczy wpływ na zdrowie naszych Klientów.
Dlatego też, dzięki analizie zagrożeń, ich identyfikacji i monitorowaniu
Krytycznych Punktów Kontroli oraz spełnieniu wymogów przepisów
prawnych, eliminujemy potencjalne i rzeczywiste zagrożenia zdrowotne
sprzedawanych wyrobów.
Politykę Jakości realizujemy poprzez:
- profesjonalną obsługę klienta,
- rozszerzanie rynków zbytu,
- współpracę z dostawcami gwarantującymi wysoką i powtarzalną jakość oraz bezpieczeństwo zdrowotne swoich wyrobów,
- poprawę wskaźników ekonomicznych,
- doskonalenie zasobów infrastruktury oraz ochronę środowiska naturalnego,
- zwiększenie świadomości pro-jakościowej pracowników oraz stałe podnoszenie ich kwalifikacji,
- stałą troskę o jakość i bezpieczeństwo wyrobów.
Cele strategiczne realizowane są poprzez
ściśle sparametryzowane cele operacyjne zapisane w Raportach z Przeglądu
systemu wykonywanego przez najwyższe kierownictwo naszych firm..
Realizacja Polityki Jakości oraz funkcjonowanie systemu są
systematycznie nadzorowane poprzez audity wewnętrzne i przeglądy
zarządzania.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz