sobota, 12 kwietnia 2014

Celiko

celiko.com.pl



Polityka jakości i bezpieczeństwa zdrowotnego żywności

Nadrzędnym celem naszej firmy jest coraz sprawniejsze funkcjonowanie w ciągle zmieniających się warunkach na rynku oraz eliminowanie słabych ogniw w łańcuchach powiązań między współpracującymi stronami.

Zadowolenie Klientów jest niezbędnym warunkiem powodzenia naszej firmy.
Pragnąc sprostać wyzwaniom, jakie stawiają przed nami nasi Klienci oraz chcąc uzyskać czołowe miejsce w rankingu sprzedaży, wdrożyliśmy Zintegrowany System Zarządzania Jakością zgodny z wymaganiami norm: PN-EN ISO 9001:2009 oraz PN-EN ISO 22000:2006 (HACCP).

Rozumiemy, że zapewnienie bezpieczeństwa zdrowotnego żywności ma zasadniczy wpływ na zdrowie naszych Klientów. Dlatego też, dzięki analizie zagrożeń, ich identyfikacji i monitorowaniu Krytycznych Punktów Kontroli oraz spełnieniu wymogów przepisów prawnych, eliminujemy potencjalne i rzeczywiste zagrożenia zdrowotne sprzedawanych wyrobów.

Politykę Jakości realizujemy poprzez:
  • profesjonalną obsługę klienta,
  • rozszerzanie rynków zbytu,
  • współpracę z dostawcami gwarantującymi wysoką i powtarzalną jakość oraz bezpieczeństwo zdrowotne swoich wyrobów,
  • poprawę wskaźników ekonomicznych,
  • doskonalenie zasobów infrastruktury oraz ochronę środowiska naturalnego,
  • zwiększenie świadomości pro-jakościowej pracowników oraz stałe podnoszenie ich kwalifikacji,
  • stałą troskę o jakość i bezpieczeństwo wyrobów.
Cele strategiczne realizowane są poprzez ściśle sparametryzowane cele operacyjne zapisane w Raportach z Przeglądu systemu wykonywanego przez najwyższe kierownictwo naszych firm.. Realizacja Polityki Jakości oraz funkcjonowanie systemu są systematycznie nadzorowane poprzez audity wewnętrzne i przeglądy zarządzania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz