sobota, 12 kwietnia 2014

3 pauly

www.3pauly.de/pl

3 PAULY to gwarancja szczególnej dbałości o „łagodną dietę”

Coraz więcej osób świadomie zwraca się w stronę alternatywnego sposobu odżywiania, z własnej woli lub z konieczności. Jedną z przyczyn tego trendu są coraz częstsze alergie i nietolerancje niektórych produktów żywnościowych. 3 PAULY, tradycyjna marka z założeniami żywieniowymi stworzonymi dla szczególnych sposobów odżywiania, oferuje szeroki zakres przepysznych produktów, idealnych dla specjalnych potrzeb żywieniowych. Produkty 3 PAULY to ponad sześćdziesiąt różnych rodzajów pieczywa, ciast i makaronów, łatwo rozpoznawalnych dzięki pomarańczowej opasce na opakowaniu. Na tej opasce umieszczone są kolorowe symbole informujące o korzyściach produktu dla osób z alergiami i nietolerancjami pokarmowymi, dając klientom szybki dostęp do czytelnych informacji. Bezglutenowe, bezlaktozowe i ubogie w fruktozę produkty mają specjalne oznaczenia, a jeśli wolisz żywność pełnoziarnistą, znajdziesz u nas szeroki wybór pieczywa i makaronów w kategoriach produktów pełnoziarnistych i bogatych w błonnik. Opaska zawiera również informacje o tym, które z 14 głównych alergenów (np. mleko, jaja, orzechy, soja etc.) zostały celowo wykluczone z procesu produkcji. Czytelne oznaczenia produktów 3 PAULY ułatwiają orientację i gwarantują beztroskie, przyjemne zakupy! 


Historia 3 PAULY

Od fabryki ciastek do specjalistów od „łagodnej diety”

1934
Trzej bracia: Heinrich Clement, Theo i Ferdinand Pauly zakładają fabrykę ciastek 3 PAULY w Friedrichsdorfie w regionie Taunus. Szybko powiększają swoją ofertę sucharów i zwykłych ciastek o ciastka dietetyczne, stawiając pierwsze kroki w kierunku tej specjalizacji.

1965
Jako, że nasze specjalne produkty 3 PAULY spełniają surowe wymagania jakościowe, są teraz sprzedawane w niemieckich sklepach ze zdrową żywnością.

1971
3 PAULY przenosi się z Friedrichsdorfu do większej hali produkcyjnej w Dreihausen koło Marburga.

1998
3 PAULY rozpoczyna współpracę handlową z siecią sklepów ze zdrową żywnością „Sibylle-Diät”. Przyszły rozwój firmy charakteryzuje się ciągłymi innowacjami i wysokimi standardami jakościowymi.

2000Haus Rabenhorst, znana firma z doskonałą reputacją, produkująca wysokiej jakości soki owocowe i warzywne dla sklepów ze zdrową żywnością, aptek i sektora żywności naturalnej, nabywa prawa znaków towarowych do 3 PAULY i „Sibylle-Diät”.
2006
Ponowne wprowadzenie marki 3 PAULY na rynek: logo i opakowanie zostają uaktualnione. System oznaczeń na opakowaniu daje osobom ze specjalnymi potrzebami żywieniowymi czytelną informację, które składniki zostały celowo wykluczone z procesu produkcji.

2009
3 PAULY jest cenioną marką dla osób z alergiami i nietolerancjami pokarmowymi. Oferta firmy obejmuje produkty bezglutenowe, pełnoziarniste, bezlaktozowe, ubogie w fruktozę i bogate w błonnik.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz